Gwarancja i reklamacje

 

Wszystkie towary dostępne w serwisie Dobry UPS objęte są gwarancją producenta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.

 

Poniżej znajduję się tabela okresów gwarancji oraz sposobu realizacji zgłoszeń serwisowych:

 

Producent Okres gwarancji - miesiące Procedura reklamacji
Socomec_logo 24
od drzwi do drzwi
Procedura_Reklamacyjna_Socomec
Formularz Reklamacyjny Socomec
Vertiv_logo 24/36
Zależnie od produktu
od drzwi do drzwi
Zgłoszenia serwisowe dla UPS firmy Vertiv realizowane są przez firmę CSS Beskidy
Link do zgłoszenia reklamacji UPS Vertiv
Ever_logo 72/120
Zależnie od produktu
od drzwi do drzwi
Naprawy gwarancyjne -> szczegóły
24/36
Zależnie od produktu
od drzwi do drzwi


Zgłoszenia serwisowe dla UPS firmy Eaton:

Link do zgłoszenia reklamacji UPS Eaton < 3 kVA

Link do zgłoszenia reklamacji UPS Eaton > 3 kVA

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:

 

depositphotos_148302589-stock-illustration-repair-tech-icon-computer-service Wsparcie techniczne

serwis(at)dobryups.pl

tel.22 644 57 33 ( pon-pt 9:00 - 17:00 )