Gwarancja i reklamacje
Wszystkie towary dostępne w serwisie Dobry UPS objęte są gwarancją producenta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.
Poniżej znajduję się tabela okresów gwarancji oraz sposobu realizacji zgłoszeń serwisowych:
Producent | Okres gwarancji - miesiące | Procedura reklamacji |
![]() |
24 od drzwi do drzwi |
Procedura_Reklamacyjna_Socomec Formularz Reklamacyjny Socomec |
![]() |
24/36 Zależnie od produktu od drzwi do drzwi |
Zgłoszenia serwisowe dla UPS firmy Vertiv realizowane są przez firmę CSS Beskidy Link do zgłoszenia reklamacji UPS Vertiv |
![]() |
72/120 Zależnie od produktu od drzwi do drzwi |
Naprawy gwarancyjne -> szczegóły |
![]() |
24/36 Zależnie od produktu od drzwi do drzwi |
|
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:
Wsparcie techniczne
serwis(at)dobryups.pl
tel.22 644 57 33 ( pon-pt 9:00 - 17:00 )